شهادت مظلومانه شیخ نمر باقرالنمر تسلیت باد.
پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد بهزیستی میبد

نظر شما در مورد مطالب این وب سایت چیست ؟ ( با ارائه نظرات خود ما را یاری دهید )

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پایگاه بسیج شهید هاشمی نژاد میبد و آدرس pshn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار مطالب

کل مطالب : 119
کل نظرات : 25

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 488
بازدید سال : 859
بازدید کلی : 13815
شهادت مظلومانه شیخ نمر باقرالنمر تسلیت باد.

شیخ باقر از معروف‌ترین مدرسان علوم مذهبی و دینی در حوزه‌های علمیه است که در حوزه‌های علمیه ایران و سوریه به تدریس کتاب‌هایی همچون کتاب «اللمعة الدمشقیة» و کتاب «جامع المدارک» و «مستمسک عروة الوثقی» و «الحلقات» سید محمدباقر صدر پرداخته است.

وی پس از بازگشت به عربستان، مرکز مذهبی «الإمام القائم» را در شهر العوامیه تأسیس کرد که سنگ‌بنای «مرکز اسلامی» در سال ۱۴۲۲ هجری قمری مصادف با ۲۰۱۱ میلادی بود.
شیخ نمر النمر که در شرق عربستان زندگی می‌کرد در سخنرانی خود در فوریهٔ سال ۲۰۰۹ به مقامات سعودی هشدار داد که اگر شأن و حیثیت ما به ما بازگردانده نشود، من شیعیان را به جدایی از عربستان فرا می‌خوانم. کرامت ما مهم‌تر از تمامیت کشور است.
وی در انتقاد از دولت عربستان در یک سخنرانی گفت: اگر یک کشور خارجی مسئول اعتراض‌های شیعیان است، چرا به آن کشور حمله نمی‌کنید؟ چرا به ما بدبخت‌ها حمله می‌کنید؟ به مسئول اصلی و اگر منظورتان ایران است، به ایران حمله کنید و ببینید چقدر توانش را دارید؟

بیانیه سازمان بهزیستی کشور در پی اعدام شیخ نمر باقرالنّمر

سازمان بهزیستی کشور در بیانیه‌ای اعدام عالم مجاهد و زاهد روحانی شیخ نمر باقرالنّمر رضوان الله تعالی علیه از سوی رژیم آل‌‌سعود را محکوم کرد و اتخاذ تدابیر شایسته‌ از سوی مجامع بین‌المللی درخصوص قتل عام گسترده‌ شیعیان را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، سازمان بهزیستی کشور در بیانیه‌ای اعدام عالم مجاهد و زاهد روحانی شیخ نمر باقرالنّمر رضوان الله تعالی علیه از سوی رژیم آل‌‌سعود را محکوم کرد و اتخاذ تدابیر شایسته‌ از سوی مجامع بین‌المللی درخصوص قتل عام گسترده‌ شیعیان را خواستار شد.

متن پیام به شرح ذیل است:
 
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون»

خبر غم‌انگیز اعدام عالم مجاهد و زاهد روحانی شیخ نمر باقرالنّمر رضوان الله تعالی علیه از سوی رژیم آل‌‌سعود اندوه و تأسف عمیقی را در میان جوامع اسلامی بوجود آورد که این اقدام  ناجوانمردانه نشات گرفته از کینه و بغض آل‌‌سعود نسبت به اهل بیت(ع) و پیروزی‌های شگرف جبهه مقاومت و آزادیخواهی مردم مقاوم و دلیر منطقه خاورمیانه بوده است و مصداق عینی نقض آشکار حقوق بشر، دموکراسی و آزادی بیان است؛ امیدواریم بعون‌الله مجامع بین‌المللی اقدامی شایسته نیز در مورد قتل عام گسترده‌ شیعیان بی‌دفاع نیجریه و اهانت به ساحت رهبر قهرمان و ایثارگر مسلمانان شیخ ابراهیم زکزاکی اتخاذ نمایند.

پایگاه شهید هاشمی نژاد بهزیستی میبد ضمن محکوم کردن، این فاجعه غیرانسانی را به ساحت مقدس حضرت صاحب الامر(عج)، رهبر فرهیخته‌‌­ انقلاب اسلامی، مراجع عظام، عموم مسلمانان تسلیت عرض می‌کند.


تعداد بازدید از این مطلب: 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود